Klacht indienen

Wij proberen er alles aan te doen om uw zorgen uit handen te nemen. Daarom horen we het ook graag als er iets is waarover u niet tevreden bent. U kunt uw klacht via het onderstaande formulier doorgeven of schriftelijk aan ons sturen via het volgende adres:

  • Goedkoper Verzekerd
  • T.a.v. Klachtencommissie
  • Postbus 1097
  • 5602 BB Eindhoven


Bericht van ons
Binnen 14 dagen ontvangt u bericht van ons welke maatregelen er genomen worden of welke oplossing wordt aangedragen. Als wij er volgens u niet in slagen het probleem naar volle tevredenheid op te lossen, dan kunt u zich wenden tot het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening, Postbus 93257, 2509 AG Den Haag, telefoon 0900-3552248. Let wel: het Klachteninstituut stelt als voorwaarde dat u eerst uw klacht bij ons heeft ingediend. Nadere informatie vindt u op www.kifid.nl. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan het Europees ODR Platform.

Klacht indienen

Vul het onderstaande formulier in om uw klacht aan ons kenbaar te maken.

Uw gegevens